Zobrazeno 1 - 10
of 928
pro vyhledávání: '"Q.-L. Liu"'
Autor:
Q.-L. Liu
Publikováno v:
Язык и текст, Vol 6, Iss 3, Pp 76-80 (2019)
The article discusses the features of the poetic vision of the world by students of the Moscow State University of Psychology and Education. Keywords: Poetry young, semantic-stylistic features, the main themes and images, the basic motives of creativ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbd35c0cfa314ab5a309d6fb0c60de5f
Autor:
Q.-L. Liu
Publikováno v:
Язык и текст, Vol 6, Iss 3, Pp 81-85 (2019)
The article discusses the features of the poetic vision of the world by students of the Moscow State University of Psychology and Education.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f9657ee4bda4c9499d5a0c1811c776c
Autor:
Q.-L. Liu
Publikováno v:
Язык и текст, Vol 6, Iss 4, Pp 51-57 (2019)
This article is an attempt by the authors to clarify the content and essence of the concepts “text”, “meaning”, “meaning of the text” from the perspective of a philosophical approach to language and text. Through the use of methods such a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c614c413d57844ac8a9d8e34f8fe270b
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 15, Iss 3, Pp 747-756 (2022)
Misalignment effects increase the risk of scratch or seizure failure for the journal bearings-rotor system. To investigate the performances of misaligned journal bearings, a full-scale journal bearings-rotor system test rig is designed and journal or
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91dcc7866ea849a78ef9ff1f19f4a833
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.