Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Q-commerce"'
Autor:
Ish Kumar, Chidambara
Publikováno v:
Urban, Planning and Transport Research, Vol 11, Iss 1 (2023)
ABSTRACTThe increasing trend of multi-channel urban consumption, driven by the rise of E-commerce, has led to the emergence of new freight facilities. The COVID-19 pandemic further amplified this shift, with consumers relying more heavily on online p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1abc93de5e864238b65c130d369fd305
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pache, Gilles
Publikováno v:
Journal of Supply Chain Management: Research & Practice
Journal of Supply Chain Management: Research & Practice, 2022, 16 (2), pp.1-10
Journal of Supply Chain Management: Research & Practice, 2022, 16 (2), pp.1-10
International audience; A new stage in the evolution of e-commerce, quick commerce (or Q-commerce) is expanding rapidly on several continents. Its business model is based on ultrafast delivery since the online shopper receives the product between 10
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3430::d2241388d8663094e832b0ab53f6414c
https://hal.science/hal-04020665
https://hal.science/hal-04020665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norrbrink, Philip, Olander, Villiam
Purpose – The purpose of the study is to explore which possible last mile alternativesare beneficial for the development of the grocery trade in e-commerce. The deliveryalternatives will have a strong focus in that the last mile deliveries are opti
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-57794
Autor:
Canaveira, Sara Godinho
The process of online shopping is changing. In the last years, covid-19 restraints mainly shaped new consumers' profile regarding e-commerce. Faster deliveries and convenience became the two main concerns when ordering online, thus shaping the new ge
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::0eb9db7220ee730638a723074c5bf901
https://hdl.handle.net/10071/28391
https://hdl.handle.net/10071/28391
Autor:
Norrbrink, Philip, Olander, Villiam
Purpose – The purpose of the study is to explore which possible last mile alternativesare beneficial for the development of the grocery trade in e-commerce. The deliveryalternatives will have a strong focus in that the last mile deliveries are opti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2b249393924a1f499597d65a5f460ed7
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-57794
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-57794