Zobrazeno 1 - 10
of 921
pro vyhledávání: '"Q matrix"'
Autor:
Junping Li, Wanting Zhang
Publikováno v:
Boundary Value Problems, Vol 2024, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract The main purpose of this paper is to consider the multiple birth properties for multi-type Markov branching processes. We first construct a new multi-dimensional Markov process based on the multi-type Markov branching process, which can reve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b474542c1d7c4a50b2d490abe91e6b2b
Autor:
Jinhong Tao, Wei Zhao, Fengjuan Liu, Xiaoqing Guo, Nuo Cheng, Qian Guo, Xiaoqing Xu, Hong Duan
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 22, p 10380 (2024)
Cognitive diagnosis is one of the essential components in intelligent education and aims to diagnose student’s skill or knowledge mastery based on their responses. Recently, with the development of artificial intelligence, some researchers have app
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5932a67799e740e597a8527e749c7c64
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 10, Iss 1, Pp 1-36 (2022)
Abstract In cognitive diagnosis assessment (CDA), the impact of misspecified item-attribute relations (or “Q-matrix”) designed by subject-matter experts has been a great challenge to real-world applications. This study examined parameter estimati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7160952a45fb471e84f4b251abfa2e5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.