Zobrazeno 1 - 10
of 3 383
pro vyhledávání: '"Qüestionari"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Digital Education Review; No 43 (2023): Number 43, June 2023; 114-130
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 114-130
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 114-130
Digital Education Review; No. 43 (2023): Number 43, June 2023; 114-130
Digital Education Review; Núm. 43 (2023): Number 43, June 2023; 114-130
L'objectiu d'aquest article és dissenyar una eina que permeti avaluar el grau d'autolideratge assolit pels alumnes universitaris de postgrau (management) que cursen els estudis en modalitat en línia. Per això, s'han dissenyat i contrastat les prop
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
instname
Recercat: Dipósit de la Recerca de Catalunya
Varias* (Consorci de Biblioteques Universitáries de Catalunya, Centre de Serveis Científics i Acadèmics de Catalunya)
El Qüestionari d'Avaluació de la Gestió del Temps Periescolar en Estudiants d'Educació Secundària (QAvGTPEES) ha estat validat per experts (acadèmics i professionals de l'àmbit) i per dos estudis pilots. En el primer estudi, han participat 91
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0ea141c1a869faa0673ab9ccfa146853
http://hdl.handle.net/2072/418141
http://hdl.handle.net/2072/418141
Autor:
Juan D. Godino, Lilia Aké, Ángel Contreras, Antonio Estepa, Teresa Fernandez, Teresa Neto, Miguel R. Wilhelmi, Carmen Díaz, María Luisa Oliveras, Eduardo Lacasta, Aitzol Lasa
Publikováno v:
Enseñanza de las Ciencias, Vol 33, Iss 1, Pp 127-150 (2015)
La promoció del pensament algebraic en alumnes de primària requereix implementar accions formatives específiques per als professors, la qual cosa al seu torn implica elaborar instruments d'avaluació de l'estat dels seus coneixements didàctic - m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e4b53e111114cd7b2a13d90d7375ea1
Autor:
Laura Mezquita, Jordi Ortet Walker, Manuel I. Ibáñez, Francisco Javier López Fernández, Verónica Vidal Arenas
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
L’adaptació espanyola per a adolescents del NEO PI-R, el JS NEO-S, és un instrument de 150 ítems que avalua el model de cinc factors de la personalitat. No obstant, per la població a la que es dirigeix aquest qüestionari, completar una escala
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::23137185cc570fa69facabf3dbb870e5
http://hdl.handle.net/10234/187016
http://hdl.handle.net/10234/187016
Autor:
Mar Serrat-Costa
Publikováno v:
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Mar Serrat-Costa
DUGiDocs – Universitat de Girona
TDR. Tesis Doctorales en Red
instname
Mar Serrat-Costa
DUGiDocs – Universitat de Girona
Introduction: Arterial hypertension (AHT) is the main risk factor in attributable mortality. It is therefore considered one of the most significant public health problems, in particular for primary health care, which is where it is diagnosed and most
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f134fcedd5cfe31b511f91c7d4dd84cb
http://hdl.handle.net/10803/667571
http://hdl.handle.net/10803/667571