Zobrazeno 1 - 10
of 180
pro vyhledávání: '"Pyhältö, K."'
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International; Dec2024, Vol. 61 Issue 6, p1460-1471, 12p
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research; Aug2024, Vol. 68 Issue 5, p954-968, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palmgren, M. (Marina), Pyhältö, K. (Kirsi), Pietarinen, J. (Janne), Sullanmaa, J. (Jenni), Soini, T. (Tiina)
The aim of the study was to enhance understanding of how seventh graders vary in emotional engagement and experienced well-being at school in terms of anxiety and cynicism. The two profiles were explored, and comparisons were made between students in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::ba5e454bf80d20aca26b7277ef64083e
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022012811187
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022012811187