Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Pyatt T"'
Autor:
Roger Pyatt, T.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 1995, Vol. 10, Issue 1, pp. 44-63.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08858629510081586
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 1989, Vol. 23, Issue 2, pp. 130-143.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EUM0000000000552
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pyatt, T. Roger
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing. 1995, Vol. 10 Issue 1, p44. 20p. 9 Charts.
Autor:
Pyatt, T. Roger, Trimarchi, Michael
Publikováno v:
Asia Pacific Business Review; Jun1998, Vol. 4 Issue 4, p36-52, 17p
Autor:
Pyatt, T. Roger
Publikováno v:
Asia Pacific Business Review; Dec1996, Vol. 3 Issue 2, p1-25, 25p
Autor:
Pyatt, T. Roger
Publikováno v:
Asia Pacific Business Review; Jun1995, Vol. 1 Issue 4, p1-14, 14p
Publikováno v:
European Journal of Marketing; 1989, Vol. 23 Issue 2, p130-143, 14p, 6 Diagrams, 2 Charts
Autor:
Gashi, John F., Rosenbloom, Bert, Warshaw, Paul R., Darden, William R., Davis, Grant M., Ozment, John, Bowersox, Donald J., Bello, Daniel C., Verhage, Bronislaw J., Shiley, David, Cook, David, Barnett, Eileen, Magrath, Allan J., Hardy, Kenneth G., Young, Louise C., Wilkinson, Ian F., Cunningham, Malcolm T., Pyatt, T. Roger, Abratt, Russell, Pitt, Leyland F.
Publikováno v:
European Journal of Marketing; 1989, Vol. 23 Issue 2, p3-12, 10p