Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Puttick S"'
Autor:
Puttick, S
Publikováno v:
Progress in Human Geography. 46:898-906
Complex global challenges, rapid shifts in the mediation and distribution of information, rising inequalities and a toxic milieu of low-quality public reasoning make geography education more important than ever. This first progress report explores th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article reports findings from a week of enrichment placements framed around ‘diversity’ within a secondary Initial Teacher Education (ITE) programme in England. The authors outline the demographics of the county – a largely rural, White co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::10b17a00d4eae335b4aa6489ebf6c17e
Autor:
Puttick, S, Murrey-Ndewa, A
School geography in England has been largely silent on issues around race, which stands in contrast to important strands of thought in the discipline. In this intervention, we explore two influential approaches in education - cultural literacy and po
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::6d38668ddbb67c078876f326180f5e55
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:34818a46-0d74-4a93-99c4-5631c415af46
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:34818a46-0d74-4a93-99c4-5631c415af46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Puttick, S
Publikováno v:
Geography. 102:26-32
This article offers a discussion of teaching about real people and places. Examples of not-real people and places in the influential publication 'Thinking Through Geography' (Leat, 2001) are critically discussed, and an argument is made against the t
Autor:
Puttick, S
This thesis explores geography teachers’ subject knowledge, contributing a detailed empirical study to the geography education research knowledge debate. School geography has been criticised for holding an out-dated, objectivist view of knowledge,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::42bf565d4997f7eeb83f12f21fe59ffc
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:e83f4822-c40b-4217-b6b2-02a85da52b2a
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:e83f4822-c40b-4217-b6b2-02a85da52b2a
Steve, Lee and Ksenia argue for a greater understanding that disasters arising from hazardous events are not natural and that we should therefore avoid using the term ‘natural disaster’.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::339626a2e54246ed0e77a5998ac1eaf5
https://bgro.repository.guildhe.ac.uk/id/eprint/405/1/Puttick_Disasters_are_not_2018.pdf
https://bgro.repository.guildhe.ac.uk/id/eprint/405/1/Puttick_Disasters_are_not_2018.pdf