Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Putra J"'
Autor:
Tjitda, Putra J. P., Nıtbanı, Febri O., Parıkesıt, Arli A., Bessı, Marce I. T., Wahyunıngsıh, Tutik D.
Publikováno v:
Tropical Journal of Natural Product Research; Feb2024, Vol. 8 Issue 2, p6208-6217, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The use of red brick as a wall filling material has been seen in various buildings from the past until now. This material, until now seems to still have a place in people's hearts even though there have been many civil technology strikes with various
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0061b6d73245ef25d6518388bcb84ac3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Vokasi, Vol 13, Iss 2, Pp 134-145 (2023)
This research aims to develop an e-learning strategy for the industrial revolution 4.0 era by developing an innovative and adaptable TVET learning model using Webcast technology. This approach highlights the blended learning model developed as a smar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9346eb0b80174ee2ba8e9827d51d2896