Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Putit Lennora"'
Autor:
Indriastuti Herning, Hidayati Tetra, Asnawati, Martiyanti Dwi, Ayu Astried Rusty Febri, Putit Lennora
Publikováno v:
ECONOMICS, Vol 12, Iss 3, Pp 279-291 (2024)
Live streaming is a new experience for customers to make online purchases because it is real-time, this has led to a surge in live shopping in e-commerce. The purpose of this study investigates the impulsive shopping behavior of Generation Z during l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edcc80a93ce548678c7b6d6cc4e19373
Publikováno v:
Malaysian Journal of Consumer & Family Economics. Dec2023, Vol. 31, p610-636. 27p.
Publikováno v:
The Bottom Line, 2019, Vol. 32, Issue 4, pp. 249-252.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BL-12-2019-116
Autor:
Putit, Lennora1 lennora633@uitm.edu.my, Suki, Amirah Ahmad2 amirahahmadsuki@iium.edu.my, Abdullah, Mohamad Fariz1 farizabdullah@uitm.edu.my, Suib, Fatin Husna2 fatinhusnasuib@iium.edu.my
Publikováno v:
Global Business & Management Research. 2022 Special Issue, Vol. 14, p234-243. 10p.
Autor:
Johan, Zaimy Johana, Putit, Lennora
Publikováno v:
In Procedia Economics and Finance 2016 37:480-487
Publikováno v:
In Procedia Economics and Finance 2016 37:391-396
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang Laidi1,2 lennora633@uitm.edu.my, Putit, Lennora3 wanglaidi@shedus.cn, Mansor, Aida Azlina Binti3 aidaazlina@uitm.edu.my
Publikováno v:
Global Business & Management Research. 2021, Vol. 13 Issue 4, p139-151. 13p.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 15 May 2014 130:371-378
Publikováno v:
International Journal of Electronic Marketing and Retailing; 2024, Vol. 15 Issue: 3 p308-329, 22p