Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Pushparatnam, Adelle"'
Autor:
Molina, Ezequiel, Fatima, Syeda Farwa, Ho, Andrew Dean, Melo, Carolina, Wilichowski, Tracy Marie, Pushparatnam, Adelle
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education November 2020 96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A growing understanding of the importance of children’s earliest years has led to an increasing desire to measure early childhood development (ECD) outcomes. There are now nearly 150 tools for measuring ECD outcomes internationally, which can make
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::656e103be36f82f471094c12ec3d3996
https://hdl.handle.net/10986/37030
https://hdl.handle.net/10986/37030
The teaching that students receive in the classroom is the most important school-based determinant of student learning. The objective of this note is to provide guidance on how to: (1) establish a numerical indicator to measure changes in teaching pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::88c9d88358ae4ffc5ceb112512e29f7f
http://documents.worldbank.org/curated/undefined/983991639112392071/Guidance-Note
http://documents.worldbank.org/curated/undefined/983991639112392071/Guidance-Note
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Molina, Ezequiel, Fatima, Syeda Farwa, Ho, Andrew, Melo Hurtado, Carolina, Wilichowksi, Tracy, Pushparatnam, Adelle
What goes on inside the classroom is central to student learning. Despite its importance, low- and middle-income countries rarely measure teaching practices, in part due to a lack of access to adequate classroom observation tools and the high transac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::b36a8392928b133aaaea6ad6475b081a
https://hdl.handle.net/10986/30880
https://hdl.handle.net/10986/30880
After spending five to six years sitting in a classroom almost every day for anywhere between 4 to 7 hours a significant share of students in low and middle-income countries are not able to read, write or do basic arithmetic. What is going on inside
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::03e679bdd92919b7317fcc5137ec9285
https://hdl.handle.net/10986/30929
https://hdl.handle.net/10986/30929