Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Pupovac, Ljubomir"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 7, pp. 1856-1884.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2021-0024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Padigar, Manjunath1 m.r.padigar@rug.nl, Pupovac, Ljubomir2, Sinha, Ashish3, Srivastava, Rajendra4
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. Nov2022, Vol. 50 Issue 6, p1277-1298. 22p.
Publikováno v:
AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2023, Vol. 34, p872-874. 3p.
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2024, Vol. 35, p738-738. 1p.
Publikováno v:
Glasnik Šumarskog Fakulteta: Univerzitet u Beogradu, Vol 2015, Iss 111, Pp 45-62 (2015)
One of the main tasks of marketing research is the assessment of market potential. The aim of this research was to analyze the dynamics of selling and buying of wood and nonwood forest products (NWFPs) within the analyzed enterprises in the Jablan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08c9b395995e40f39bedededd63259e6
Publikováno v:
Ekonomika Poljoprivrede (1979), Vol 61, Iss 2, Pp 501-515 (2014)
Choosing the content of promotional messages is a part of the activities of integrated marketing communication. As far as organic products in the world are concerned, research related to the choice of promotional message content is the object of much
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ccc7039b11f469bb1b42293d33fcc29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives of Innovations, Economics and Business, PIEB. 6(3):35-37
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=246595
Autor:
Pupovac, Ljubomir
University of Technology Sydney. UTS Business School. My thesis deals with the impact of product recalls on recalling firm and its suppliers, as well as possible actions that managers could undertake in order to protect firm’s market value. In my t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::24b4d7e80e2bb5e69112ec2bb2fb365e
https://hdl.handle.net/10453/136167
https://hdl.handle.net/10453/136167