Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"Puisac B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulder, P.A., Huisman, S., Landlust, A.M., Moss, J., Bader, I., Balkom, I.D.C. van, Bisgaard, A.M., Brooks, A., Cereda, A., Cinca, C., Clark, D., Cormier-Daire, V., Deardorff, M.A., Diderich, K., Elting, M., Essen, A. van, FitzPatrick, D., Gervasini, C., Gillessen-Kaesbach, G., Girisha, K.M., Hennekam, R.C., Hilhorst-Hofstee, Y., Hopman, S., Horn, D., Isrie, M., Jansen, S., Jespersgaard, C., Kaiser, F.J., Kaur, M., Kleefstra, T., Krantz, I.D., Lakeman, P., Lessel, D., Michot, C., Noon, S.E., Oliver, C., Parenti, I., Pie, J., Piening, S., Puisac, B., Ramos, F.J., Redeker, E., Rieubland, C., Russo, S., Selicorni, A., Tumer, Z., Vorstenbosch, R., Vries, I.M., Wenger, T.L., Wierzba, J., SMC1A Consortium
Publikováno v:
SMC1A Consortium 2019, ' Development, behaviour and autism in individuals with SMC1A variants ', Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, vol. 60, no. 3, pp. 305-313 . https://doi.org/10.1111/jcpp.12979
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 3, pp. 305-313
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. WILEY
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 305-313
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 3, pp. 305-313
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 60(3), 305-313. WILEY
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60, 305-313
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines, 60(3), 305-313. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines, 60(3), 305. Wiley-Blackwell
Introduction: Development and behaviour in Cornelia de Lange Syndrome (CdLS), including autism characteristics, have been described infrequently stratified to genetic cause and only a few studies have considered behavioural characteristics in relatio
Autor:
Pablo, M. J., Pamplona, P., Haddad, M., Benavente, I., Latorre-Pellicer, A., Arnedo, M., Trujillano, L., Bueno-Lozano, G., Kerr, L. M., Huisman, S. A., Kaiser, F. J., Ramos, F., Kline, A. D., Pie, J., Puisac, B.
Additional file 1. Tables 1 to 4: Motor and Sensory Nerve Conduction Studies Parameters.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::11893c8049efbf77e41c3551a64d4edb
Autor:
Latorre-Pellicer, A., Ascaso, Á., Trujillano, L., Gil-Salvador, M., Arnedo, M., Lucia-Campos, C., Antoñanzas-Perez, R., Marcos-Alcalde, I., Parenti, I., Bueno-Lozano, G., Musio, A., Puisac, B., Kaiser, Frank, Ramos, F., Gómez-Puertas, P., Pié, J.
Poster-Abstract
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=unidue___bib::856a563782761a03f5e8329ce7ba9542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.