Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"Public Scholarship"'
Autor:
Gabrieal Buggs, Shantel, author, Sims, Jennifer Patrice, author
Publikováno v:
Doing Good Qualitative Research, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197633137.003.0039
Autor:
Aviv Cohen
Publikováno v:
Journal of Social Science Education, Vol 23, Iss 2 (2024)
Highlights: • Research highlights how academic inquiry understands and addresses wartime challenges • Based on student testimonies, conflict hinders civic engagement and democratic education • Educational research can serve as a transformat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cd6bf1f6a83451381d23527a11928af
Autor:
Coles, Elizabeth Sarah, author
Publikováno v:
Anne Carson : The Glass Essayist, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197680919.003.0010
Autor:
Meredith Fischer
Publikováno v:
Journal of Librarianship and Scholarly Communication, Vol 11, Iss 1 (2023)
A book review about Alex Ketchum's book, Engage in Public Scholarship!
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/640e6c6a1e6643ffbf4ad7cd36ebd92d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huber, Mary Taylor huber@carnegiefoundation.org
Publikováno v:
Change. May/Jun2020, Vol. 52 Issue 3, p62-66. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Smith, Edwin T.
This dissertation explores the history of postsecondary education institutions in Mamelodi, a black township in Pretoria East, with a view to discerning why Mamelodi, having had postsecondary education institutions for more than 70 years in its back
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/80307