Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Puškarević Irma"'
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 44, Iss 3, Pp 247-263 (2013)
The role of imagery in advertising is in shaping consumers' response. They convey certain connotations which could be used to appeal to our innate instincts, the prominent one being our sexual instinct. The purpose of this research is to analyze the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e4e60b0c4ae42648859392023f96860
Autor:
Puškarević Irma
U okviru disertacije predložen je nacrt za generisanje efektne kompleksnostištampanog oglasa na osnovu generisanja kompleksnih tipografskih odlika igenerisanja kompleksnosti slike. Predmet disertacije predstavljao je razvojmodela efektnosti tipogra
Publikováno v:
Journal of Graphic Engineering & Design (JGED). Mar2023, Vol. 14 Issue 1, p19-27. 9p.
Autor:
Lužanin, Ognjan1 luzanin@uns.ac.rs, Puškarević, Irma2
Publikováno v:
Journal of Graphic Engineering & Design (JGED). 2016, Vol. 7 Issue 1, p13-18. 6p. 7 Color Photographs, 1 Chart, 2 Graphs.
Autor:
Puškarević, Irma
Publikováno v:
Универзитет у Новом Саду
CRIS UNS
CRIS UNS
U okviru disertacije predložen je nacrt za generisanje efektne kompleksnostištampanog oglasa na osnovu generisanja kompleksnih tipografskih odlika igenerisanja kompleksnosti slike. Predmet disertacije predstavljao je razvojmodela efektnosti tipogra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d1b2786121ff30850a6669632b54c33c
http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42694/IzvestajKomisije.pdf
http://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/id/42694/IzvestajKomisije.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nedeljković, Uroš1 urosned@uns.ac.rs, Puškarević, Irma1
Publikováno v:
Gazette of Chemists, Technologists & Environmentalists of Republic of Srpska / Glasnik Hemicara, Tehnologa i Ekologa Republike Srpske. dec2013, Vol. 9, p51-57. 7p.
Practitioners and scholarly researchers agree that different typefaces have different personas. Document design, which is largely dependent on the use of different typefaces, stems from the content of the verbal text and the purpose of the text is ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1512::14407faea2abadf244f787c8b8c4d6b9
https://hdl.handle.net/10195/54241
https://hdl.handle.net/10195/54241
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing (0354-3471); 2014, Vol. 45 Issue 1, p50-62, 13p