Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Psychosocial Learning Environments"'
Publikováno v:
ELT Worldwide: Journal of English Language Teaching, Vol 10, Iss 2, Pp 429-440 (2023)
The psychosocial learning environments of English classes could determine students’ motivation to learn English because students spend much amount of time in English classrooms which are the primary setting in which English learning occurs. This st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cbcfed38cf44e66a5d569ed988393db
Autor:
Bora Demir, Scott L. Walker
Publikováno v:
English Language Teaching Educational Journal, Vol 5, Iss 1 (2022)
The aim of this study was to investigate university students’ psychosocial apperceptions between face-to-face and emergency remote learning environments they experienced in the same academic term during the 2019-nCoV (coronavirus) pandemic of 2020.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47f4618d8f514a818521cb4b6405b01b
Autor:
T. Larsen, H. B. Urke, I. Holsen, C. H. Anvik, T. Olsen, R. H. Waldahl, K. M. Antonsen, R. Johnson, M. Tobro, B. Brastad, T. B. Hansen
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Abstract Background Drop out from upper secondary school represents a risk for the future health and wellbeing of young people. Strengthening of psychosocial aspects of the learning environment may be an effective strategy to promote completion of up
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00c2829d40b54c069dc6e73855f99942
Autor:
C. H. Anvik, Helga Bjørnøy Urke, K. M. Antonsen, T. Olsen, R. Johnson, Ragnhild Holmen Waldahl, B. Brastad, Tor Borgar Hansen, M. Tobro, Torill Larsen, Ingrid Holsen
Publikováno v:
BMC Public Health
BMC Public Health, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
BMC Public Health, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Drop out from upper secondary school represents a risk for the future health and wellbeing of young people. Strengthening of psychosocial aspects of the learning environment may be an effective strategy to promote completion of upper secondary school
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sakiz, Gonul
The purpose of this study was to explore the relationship among perceived teacher affective support, sense of belonging, academic enjoyment, academic hopelessness, academic self-efficacy, and academic effort in middle school mathematics classrooms. T
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1179794983
Autor:
Chien, Chee Fah
Although there are numerous instruments available for assessing classroom learning environments at the tertiary level, no instrument has been specifically designed and validated for measuring the business management education learning environment (Br
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.