Zobrazeno 1 - 10
of 47 335
pro vyhledávání: '"Psychometric analysis"'
Effective educational measurement relies heavily on the curation of well-designed item pools (i.e., possessing the right psychometric properties). However, item calibration is time-consuming and costly, requiring a sufficient number of respondents fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.10899
ShinyItemAnalysis (SIA) is an R package and shiny application for an interactive presentation of psychometric methods and analysis of multi-item measurements in psychology, education, and social sciences in general. In this article, we present a new
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.18943
The humanlike responses of large language models (LLMs) have prompted social scientists to investigate whether LLMs can be used to simulate human participants in experiments, opinion polls and surveys. Of central interest in this line of research has
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.07248
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MAX FREEDOM LONG
The Huna Way of Life contains elements of philosophy, psychology, and religion, offering practical, easy-to-learn methods of personal goal attainment and spiritual growth.First published in 1959, this book by Max Freedom Long, founder of The Huna Fel
Publikováno v:
North American Spine Society Journal, Vol 19, Iss , Pp 100545- (2024)
Background: Despite widespread usage of the SRS-22r questionnaire (Scoliosis Research Society Questionnaire-22r), the English version has only sparingly been subjected to analysis using modern psychometric techniques for patients with adolescent idio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/002ac2d8534b40789c278939740ae014
Publikováno v:
Revista de Psicopatologia y Psicologia Clinica. aug2024, Vol. 29 Issue 2, p145-157. 13p.
Autor:
Marín-Gutiérrez, Mauricio1 mmaring@academicos.uta.cl, Caqueo-Urízar, Alejandra2, Castillo, Jenifer3 psyjenifercastillo@gmail.com
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Diagncstico y Evaluacicn Psicolcgica. 2024, Vol. 2 Issue 72, p17-29. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.