Zobrazeno 1 - 10
of 3 428
pro vyhledávání: '"Psycho-social impact"'
Autor:
Esteban Vázquez-Cano, Mercedes Quero-Gervilla, María-Pilar Quicios-García, Eloy López-Meneses
Publikováno v:
Journal of New Approaches in Educational Research, Vol 13, Iss 1, Pp 1-20 (2024)
Abstract This research aims to study the psycho-social impact of video games on K12 students. For this, a probabilistic topic modelling analysis method based on text mining approach has been performed. This process is based on nodes’ connectivity a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/064590257c3d4960ab1160d56faced06
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Women's Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background Obstetric fistula continues to affect the social and mental wellbeing of women living in Nigeria giving rise to poor maternal health outcome. While the World Health Organisation (WHO) has recommended the introduction of psycho-soc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79609207b58d447594a25b972dfb5d9b
Autor:
Malik Sallam, Walid Elsayed, Muhammad Al-Shorbagy, Muna Barakat, Sami El Khatib, Wissam Ghach, Nisreen Alwan, Souheil Hallit, Diana Malaeb
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
BackgroundThe use of ChatGPT among university students has gained a recent popularity. The current study aimed to assess the factors driving the attitude and usage of ChatGPT as an example of generative artificial intelligence (genAI) among universit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb11f22b13454574b345b4a36faf9893
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In SSM - Mental Health December 2022 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.