Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Przymus, Steve Daniel"'
Autor:
Przymus, Steve Daniel
This dissertation is comprised of three teacher-researcher studies carried out with the intention of showing teachers how to move beyond the monolingual paradigm to build upon linguistic and cultural diversity in their everyday practice. The monoling
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/605221
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/605221
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/605221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sparks, David M.1 (AUTHOR) sparks_d@utpb.edu, Przymus, Steve Daniel2 (AUTHOR), Silveus, Allison3 (AUTHOR), De La Fuente, Yohanis4 (AUTHOR), Cartmill, Cassandra3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Latinos & Education. Sep/Oct2023, Vol. 22 Issue 4, p1355-1371. 17p.
Autor:
Przymus, Steve Daniel s.przymus@tcu.edu, Heiman, Daniel dbheiman2@utep.edu, Hibbs, Brian bhibbs@daltonstate.edu
Publikováno v:
Reading Teacher. Nov/Dec2022, Vol. 76 Issue 3, p297-308. 12p. 4 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart.
Publikováno v:
In Linguistics and Education April 2018 44:58-68
Autor:
Przymus, Steve Daniel s.przymus@tcu.edu, Lindo, Endia J. e.lindo@tcu.edu
Publikováno v:
Reading Teacher. Nov2021, Vol. 75 Issue 3, p317-327. 11p. 7 Color Photographs, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Przymus, Steve Daniel, Malin, Karrabi
Publikováno v:
Journal of Hispanic Higher Education; Jan2023, Vol. 22 Issue 1, p76-93, 18p
Publikováno v:
International Journal of Multicultural Education; 2021, Vol. 23 Issue 1, p67-86, 20p