Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Przybyła, Tomasz"'
Autor:
Przybyła, Tomasz
Publikováno v:
Studia Edukacyjne / Educational Studies. (61):101-112
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1125797
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Biomedical Signal Processing and Control July 2018 44:237-246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Przybyła, Tomasz, Duszczak, Maria, Kruszwicka, Agnieszka, Rochatka, Weronika, Klichowski, Michał
Choć neurofeedback jest szeroko wykorzystywany w edukacji, trudno jest określić poziom skorelowania dostarczanych przez niego neuroparametrów z „realnymi” atrybutami uczących się matematyki, a w konsekwencji ocenić potencjał stosowania ne
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::1cb36d4f45d8f28e418a6c418809b104
https://hdl.handle.net/10593/26329
https://hdl.handle.net/10593/26329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In IFAC Proceedings Volumes 2010 43(24):48-53
Autor:
Przybyła, Tomasz, Bronikowski, Michał, Bzdęga, Bartłomiej, Cichy, Ireneusz, Hofman, Joanna, Hrybiuk, Olena, Kaiser, Izabela, Kolczyńska-Przybycień, Kinga, Rokita, Andrzej, Klichowski, Michał
W rozdziale tym przedstawiono tradycyjne metody kształtowania kompetencji matematycznych dzieci, takie jak metoda samodzielnych doświadczeń, kierowania aktywnością, zadań i ćwiczeń; metody oparte na pokazie, przykładzie, udostępnianiu sztuk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::6a39b656e33ffe30fa0f233e0f4d6fe1
https://hdl.handle.net/10593/25562
https://hdl.handle.net/10593/25562
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.