Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Prosser, Ellie"'
Autor:
Prosser, Ellie, Edwards, Matthew
Powerful generative Large Language Models (LLMs) are becoming popular tools amongst the general public as question-answering systems, and are being utilised by vulnerable groups such as children. With children increasingly interacting with these tool
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.09795
Autor:
Lopez, Shane J., Prosser, Ellie C., Edwards, Lisa M., Magyar-Moe, Jeana L., Neufeld, Jason E., Rasmussen, & Heather N.
Publikováno v:
Handbook of Positive Psychology.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780195135336.003.0051
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Career Development Quarterly; Jun2004, Vol. 52 Issue 4, p292-308, 17p
Autor:
Berkley-Patton, Jannette Y., Prosser, Ellie C., McCluskey-Fawcett, Kathleen A., Towns, Carrie
Publikováno v:
NASPA Journal (National Association of Student Personnel Administrators, Inc.); 2003, Vol. 40 Issue 4, p24-37, 14p
Publikováno v:
Journal of Early Adolescence; Feb2000, Vol. 20 Issue 1, p44, 24p, 4 Diagrams
Autor:
Lopez, Shane, Prosser, Ellie
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology in Medical Settings; Sep1999, Vol. 6 Issue 3, p295-301, 7p
Autor:
Lopez, Shane J., Prosser, Ellie C.
Publikováno v:
Professional Psychology: Research & Practice. Aug2000, Vol. 31 Issue 4, p461. 2p.
Publikováno v:
Journal of Student Affairs Research and Practice; October 2003, Vol. 40 Issue: 4 p1278-1278, 1p