Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Prosections"'
Autor:
Natasha AMS Flack, Katie Frost, Shanmugapriya Aravazhi, Athena Macmillan, Phil Blyth, Stephanie J. Woodley, Helen D. Nicholson, Bradley J. Hurren, Rebecca J. Bird
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 7, p 451 (2022)
Human-cadaveric material is a valuable resource for teaching anatomy, and a lot of research engaging medical students shows they benefit, in a variety of ways, from engaging with this material. However, more and more students who study anatomy are no
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/acc57e59f3804528bffb1ebb828a6b0a
Publikováno v:
Medical Science Educator
Several teaching resources are used to enhance the learning of anatomy. The purpose of this study was to examine the preference of medical students on the use of various resources to learn anatomy and their link to 12 learning outcomes. A selected re
Autor:
Khalid A. Bin Abdulrahman, Shahzad Rasheed, Safaa M. Hanafy, Eman Ali El-Kordy, Mostafa A. Arafa, Mohammad I. Jumaa, Tauseef Ahmad
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice
Khalid A Bin Abdulrahman,1 Mohammad I Jumaa,2,3 Safaa M Hanafy,2 Eman A Elkordy,2 Mostafa A Arafa,4,5 Tauseef Ahmad,6 Shahzad Rasheed2 1Department of Medical Education; 2Anatomy Department, College of Medicine, Imam Mohammad Ibn Saud Islamic Universi
Autor:
Bird, Natasha AMS Flack, Katie Frost, Shanmugapriya Aravazhi, Athena Macmillan, Phil Blyth, Stephanie J. Woodley, Helen D. Nicholson, Bradley J. Hurren, Rebecca J.
Publikováno v:
Education Sciences; Volume 12; Issue 7; Pages: 451
Human-cadaveric material is a valuable resource for teaching anatomy, and a lot of research engaging medical students shows they benefit, in a variety of ways, from engaging with this material. However, more and more students who study anatomy are no
Autor:
Muhammad Saeed, Rameez iqbal Hashmi, Ashraf Hussan, Syeda Arooj, Muhammad Aamir, Atttiya Khalid
Publikováno v:
Journal of the Dow University of Health Sciences, Vol 3, Iss 3, Pp 95-99 (2009)
Objectives: Anatomy education has undergone enormous transformation in the last decade.Traditional topographic anatomy taught by didactic lectures and complete dissection of the bodyhas been replaced by a wide range of special study modules, learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/373c49804080495d820d73b5bf1ff756
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.