Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"Propensity to trust"'
Autor:
Nima Kordzadeh, Karoly Bozan
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 2, Pp 1442-1470 (2024)
This study investigates the impacts of the Big Five personality traits and propensity to trust on the use and writing of online reviews. Additionally, this study examines how gender moderates these impacts. Results of a survey (n = 840) show that ope
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f25775767ad4879a886c7d1300f660e
Publikováno v:
تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی, Vol 28, Iss 2, Pp 54-68 (2022)
Purpose: Today, Collaborative information seeking behavior has been an issue of concern to many researchers and is considered necessary to meet the information needs and solve problems that are difficult and complex for individuals. The purpose of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72902942b9134775bd644d21d81be60a
Publikováno v:
International Journal of Conflict Management, 2022, Vol. 33, Issue 4, pp. 541-568.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCMA-09-2021-0137
Publikováno v:
Policing: An International Journal, 2021, Vol. 44, Issue 6, pp. 1108-1122.
Autor:
Yavor Dragostinov, Daney Harðardóttir, Peter Edward McKenna, David A. Robb, Birthe Nesset, Muneeb Imtiaz Ahmad, Marta Romeo, Mei Yii Lim, Chuang Yu, Youngkyoon Jang, Mohammed Diab, Angelo Cangelosi, Yiannis Demiris, Helen Hastie, Gnanathusharan Rajendran
Publikováno v:
Methods in Psychology, Vol 7, Iss , Pp 100103- (2022)
This study implemented a Delphi Method; a systematic technique which relies on a panel of experts to achieve consensus, to evaluate which questionnaire items would be the most relevant for developing a new Propensity to Trust scale. Following an init
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdc44e4c078a49db95c8bffce0e97337
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2019, Vol. 15, Issue 4, pp. 728-745.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-01-2018-0024
Publikováno v:
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, Vol 8, Iss 32, Pp 27-64 (2020)
Research Article Hamed Heidari* Morteza Mousakhani** Abstract: Providing financial services on Blockchain-based platforms as a new approach to financial markets has a lot of room for growth. This demonstrates the need to study and identify the driver
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4befc0a382904e8a8a45e9e11fed55aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2019, Vol. 37, Issue 2, pp. 507-530.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-12-2017-0270