Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Proof of learning"'
Autor:
Ozgur Ural, Kenji Yoshigoe
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 169567-169591 (2024)
The rapid advancement of machine learning (ML) technologies necessitates robust security frameworks to protect the integrity of ML model training processes. Proof-of-Learning (PoL) is a critical method for verifying the computational effort in traini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e31b03075d234cd98812c6566153f07f
Publikováno v:
Aksioma: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, Vol 11, Iss 4, Pp 2903-2914 (2022)
Abstract Proof-based learning is learning mathematics through proof and proving to strengthen students' concepts. The use of APOS theory (Action, Process, Object, and Schema) aims to describe students' mental structures summarized in Hypothetical Le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3bc2786f86449b7b2ef08955e17ec7d
Autor:
Yasemin Yılmaz Akkurt, Soner Durmuş
Publikováno v:
Journal of Research and Advances in Mathematics Education, Vol 7, Iss 1, Pp 1-16 (2022)
The aim of this paper is to review some studies conducted with different learning areas in which the schemes of different participants emerge. Also it is about to show how mathematical proofs are handled in these studies by considering Harel and Sowd
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1cece993f2aa4041932b22dbc0f6d9b5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Electronics; Volume 11; Issue 12; Pages: 1869
Currently, the concept of Mobile Edge Computing (MEC) has been applied as a solution against the plethora of demands for high-quality computing services. It comprises several essential processes, such as resource allocation, data transmission, and ta
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.