Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Promotion campaign"'
Autor:
Sakiko Tabata Kuribayashi, Takuya Yamagishi, Naoki Suzuki, Go Asari, Rieko Abo, Harumi Yamamoto, Kazunori Yasutomi, Tsukasa Ohara, Yasuko Tachibana, Tomoe Shimada, Tomimasa Sunagawa
Publikováno v:
Public Health in Practice, Vol 6, Iss , Pp 100403- (2023)
Objectives: As social restrictions of COVID-19 are being eased worldwide, preventing SARS-CoV-2 transmission among staff members and customers in dining facilities is essential to continuously running business because restaurants and bars are high-ri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2a3c7ca5bc04654afbc18d60cd0f09e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Agricultural and Resource Economics, Vol 35, Iss 2, Pp 245-260 (2010)
This paper develops a framework for assessing the potential economic impact of a regional promotion campaign combining contingent valuation methods with a partial displacement equilibrium model. The proposed approach is applied to the evaluation of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/847d9360d53344d2b3a1bb2bdf73f211
Autor:
Monica Patrut
Publikováno v:
Studies and Scientific Researches: Economics Edition, Vol 0, Iss 19 (2014)
Investing in the country brand represents a strategic priority as it consolidates the image and international reputation of the respective members. Although Romania started to invest in this long-term process in 1996, the promotional actions have lac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb10d4cca4fc4f7791aa3a3b9a6bc948
Ð ÑабоÑе бÑли ÑаÑÑмоÑÑÐµÐ½Ñ ÑеоÑеÑиÑеÑкие оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð¿ÑÐ¾Ð´Ð²Ð¸Ð¶ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð² ÐнÑеÑнеÑ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::959b1865f90c63d00af8b47dc13a9d83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donna Vallone, Elizabeth C. Hair, Haijun Xiao, Marisa Greenberg, Jessica M. Rath, Morgane Bennett, Jennifer Cantrell
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 14, Iss 12, p 1517 (2017)
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 14; Issue 12; Pages: 1517
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 14; Issue 12; Pages: 1517
Policy interventions such as public health mass media campaigns disseminate messages in order to improve health-related knowledge, attitudes, beliefs and behaviors at the population level. Only more recently have campaigns that promote health-related