Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Project experience"'
Autor:
Pawlak, Robert
Publikováno v:
e-mentor. 85(3):66-77
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=896832
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colin Gewanial, Michiel Bekker
Publikováno v:
Acta Structilia, Vol 22, Iss 1, Pp 33-47 (2015)
The South African construction industry has suffered the loss of many qualified middle-management-level project managers in recent years. This has resulted in many young, inexperienced project managers being forced to manage large complex projects. I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5898f46895f42b3b9db6105df3fe90a
Publikováno v:
Health Expectations. Dec99, Vol. 2 Issue 4, p280-284. 5p.
Autor:
Dütschke, Elisabeth, Alsheimer, Sven, Bohn Bertoldo, Raquel, Delicado, Ana, Duscha, Vicki, Germán, Silvia, Gonçalves, Lila, Kappler, Lena, López-Asensio, Sergi, Mays, Claire, Oltra, Christian, Poumadere, Marc, Prades, Ana, Preuß, Sabine, Rowland, Jussara, Schmidt, Luísa, M. L. Veloso, Fernanda
The aim of this paper is to share our approach for a societal engagement and participation process that is implemented as part of two sequential research projects on CCUS. The two projects are both funded under the European Union’s (EU) Horizon 202
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a2527dc86d94c053604f68c94b0803e
https://hdl.handle.net/10451/57589
https://hdl.handle.net/10451/57589
Autor:
Khandakar, Amith, Chowdhury, Muhammad E., Gonzales, Antonio Jr. San Pedro, Touati, Farid, Emadi, Nasser A., Ayari, Mohamed A.
Publikováno v:
Sustainability, Vol 12, Iss 2, p 480 (2020)
This work presents a multi-course project-based learning (MPL) approach implemented using two electrical engineering (EE) interdisciplinary undergraduate courses at Qatar University. Implementing an MPL approach helps in the development of critical t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Herrmann, Antonín
Příspěvek představuje zkušenosti jedné z partnerských škol projektu Cesty k inkluzi s podporou inkluzivního vzdělávání v průběhu realizace tohoto projektu. Ohlíží se jak za pozitivními změnami, tak také formuluje rizika souvisej
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::b52e651eb965533bfa79be12c4f366c6
http://hdl.handle.net/11025/35920
http://hdl.handle.net/11025/35920
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.