Zobrazeno 1 - 10
of 25 395
pro vyhledávání: '"Project experience"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Feyza AYDIN BÖLÜKBAŞ, İlkay ULUTAŞ
Publikováno v:
Hayef: Journal of Education, Vol 21, Iss 3, Pp 232-243 (2024)
This study included 15 pre-school teachers with experience in mathematics-based projects to examine their views on early mathematics. The data were collected through semi-structured interviews with the teachers and analyzed by content analysis method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d20213f8696f4670b9d20666e0d2dedc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rubira-Gómez, Gilda1 (AUTHOR) grubira@upse.edu.ec, Malavé-Hernández, Jenifer2 (AUTHOR) jamalave@espol.edu.ec, Jaya-Montalvo, María2,3 (AUTHOR) jhocpoto@espol.edu.ec, Candell-Soto, Jimmy4 (AUTHOR) jcandell@upse.edu.ec, Caicedo-Potosí, Jhon2 (AUTHOR) betgumer@espol.edu.ec, Merchán-Sanmartín, Bethy2,3 (AUTHOR) maesagui@espol.edu.ec, Aguilar-Aguilar, Maribel2,3 (AUTHOR) fmorante@espol.edu.ec, Morante-Carballo, Fernando2,5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Heritage (2571-9408). Jan2024, Vol. 7 Issue 1, p499-516. 18p.
Autor:
Gilda Rubira-Gómez, Jenifer Malavé-Hernández, María Jaya-Montalvo, Jimmy Candell-Soto, Jhon Caicedo-Potosí, Bethy Merchán-Sanmartín, Maribel Aguilar-Aguilar, Fernando Morante-Carballo
Publikováno v:
Heritage, Vol 7, Iss 1, Pp 499-516 (2024)
Geosites represent important elements of geoheritage for promoting geotourism sustainable practices aimed at education and conservation. The Santa Elena Peninsula Geopark Project has several locations with geological, cultural and historical richness
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1124d0d04bf44f4ab7b50df82482599d
Publikováno v:
Research in Education and Learning Innovation Archives, Iss 32, Pp 57-74 (2024)
To enhance sustainable and walkable cities, we need to know which aspects of the urban environment affect children’s walkability and develop measures related to communication and education to ensure widespread awareness in society as a whole. The a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b3d63074acd4ea6b7281b5dd947ca30