Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Progressive mathematization"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Klara Iswara Sukmawati
Publikováno v:
Jurnal Riset Pendidikan Matematika, Vol 5, Iss 1, Pp 30-42 (2018)
The study was based on the importance of students’ mathematical understanding and communication ability. Students need some efforts in attaining mathematical understanding and communication ability. As a result, the researcher sensed that it should
Autor:
Παπακωστόπουλος, Σπυρίδων
Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι η μελέτη της συνεισφοράς που μπορεί να έχει η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλήματος στην κατανόηση των
Externí odkaz:
http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/3828
Autor:
Ζαχάρος, Κωνσταντίνος, Papakostopoulos, Spiridon, Εργαζάκη, Μαρίντα, Τσέλιος, Νικόλαος
Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι η μελέτη της συνεισφοράς που μπορεί να έχει η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλήματος στην κατανόηση των
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1047::75fc614b19c7b35ffa394173fa5c6d0c
http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/3828
http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/handle/10889/3828
Autor:
Buijs, C.
The reason for this study lies in the fact that efforts to create a learning trajectory for the domain of multidigit multiplication based on the realistic approach of mathematics education and building on children’s own informal strategies with the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b81d03a3f0927aa6c369cbd5c6a88897
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/27568
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/27568
The reason for this study lies in the fact that efforts to create a learning trajectory for the domain of multidigit multiplication based on the realistic approach of mathematics education and building on children’s own informal strategies with the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___00893::786a2412becc6fd59d00541d5349ef12
https://hdl.handle.net/1874/27568
https://hdl.handle.net/1874/27568