Zobrazeno 1 - 10
of 272
pro vyhledávání: '"Programming knowledge"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter Vinnervik
Publikováno v:
Journal of Computers in Education. 10:237-271
This paper reports a study of Swedish curriculum documents for compulsory school in order to unfold how novel programming content is communicated to the main policy enactors, that is, the teachers. Specifically, the study focusses on: (1) arguments f
Autor:
Bergman, Andreas
För att undervisa i programmering i gymnasieskolan behöver läraren vara legitimerad i att undervisa i programmering. Lärare kan certifieras genom att ha ett visst antal högskolepoäng eller om de besitter motsvarande kunskaper och färdigheter.
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-326179
Autor:
Bergman, Andreas
För att undervisa i programmering i gymnasieskolan behöver läraren vara legitimerad i att undervisa i programmering. Lärare kan certifieras genom att ha ett visst antal högskolepoäng eller om de besitter motsvarande kunskaper och färdigheter.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______260::f39488b0d532c8ae6b328911508d1e7d
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-326179
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-326179
Autor:
Jeanne M. Horowitz, Yoan K. Kagoma, Sarah N. Cheng, Frank H. Miller, Linda C. Kelahan, H. Henry Guo, Lawrence C. Chow
Publikováno v:
Academic Radiology. 28:1799-1809
Online educational modules can augment radiology learning by creating opportunities to interact with images in more dynamic ways than with static presentation of images in lectures or journal articles. Building these modules on an online survey platf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Effie Lai-Chong Law, Azhan Ahmad
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 5:1-29
Although multiple studies have shown the efficacy of Serious Games (SGs) in improving students' performance and learning experience, the wide use of SGs is yet to be realised. One of the challenges towards the adoption of SGs can be attributed to the
Publikováno v:
Education and Information Technologies. 26:3871-3892
In the modern education system, new technological teaching aids are used to support learning, to increase motivation and adaptation of students. Game-based Learning (GBL) is one of such aids that it can be successfully integrated to improve teaching