Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"Programming Skills"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionIn recent years, numerous AI tools have been employed to equip learners with diverse technical skills such as coding, data analysis, and other competencies related to computational sciences. However, the desired outcomes have not been con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1a92901b1c64464af87fe21ac5f222a
Autor:
Muhammad Taufik, Syahrial Ayub
Publikováno v:
JPFT (Jurnal Pendidikan Fisika dan Teknologi), Vol 10, Iss `1 (2024)
This study evaluates the integration of online Pascal compilers in undergraduate physics education at the University of Mataram, focusing on its impact on students' programming skills. Over one semester, three classes (A, B, and C) of physics educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa66c78266de404a86fc4f9fed58c3bf
Autor:
Francom, Jerid
An Introduction to Quantitative Text Analysis for Linguistics: Reproducible Research Using R is a pragmatic textbook that equips students and researchers with the essential concepts and practical programming skills needed to conduct quantitative text
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/93115
Autor:
Park, Arum a, Kim, Taekyung b, ⁎
Publikováno v:
In The International Journal of Management Education July 2025 23(2)
Autor:
Francisco Bellas, Armando Sousa
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 10 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/451c021a73ed416aa14f3b5ebfbe15bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Legal Communication, Vol 1, Iss 1, Pp 216-234 (2021)
This paper presents analysis of learning and programming skills of students in High School, course computer technician. Students from all grades participated in the research. In this research the attitudes of students were examined for subject “A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7682dcc12054404aad60ef3c36459a14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Systems, Vol 11, Iss 1, p 25 (2023)
This study integrated the augmented reality (AR) technology into the “Coding Ocean” board game to provide players with real-time simulation of ship paths and learning scaffolds. Combined with Scratch block-based programming, an interactive learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1db28d90878e4eaab4334ddb9daa01c1