Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"Programmatic advertising"'
Publikováno v:
Studies in Business and Economics, Vol 18, Iss 3, Pp 306-321 (2023)
Programmatic advertising rose in the early 2000s, aiming at streamlining the online media buying process. It offered marketers the means to buy millions of advertising impressions instantly and helped publishers increase their revenues. The deploymen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42d4f4d511914c8dbaf1fa2f6bc4bc01
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2022, Vol. 28, Issue 2, pp. 311-324.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-03-2022-0033
Publikováno v:
Journal of Service Management, 2022, Vol. 34, Issue 2, pp. 231-255.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOSM-06-2021-0238
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 2, pp. 235-247.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-04-2021-4577
Publikováno v:
Engineering Proceedings, Vol 38, Iss 1, p 15 (2023)
Programmatic advertising uses big data to spread personalized marketing materials to target audiences, which is a major driving force for the growth of digital advertising. Among them, in-application advertisements (in-app ads) are an important part
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57f337a80e17444a91d36462a1119577
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 7, Iss 4, Pp 68-79 (2019)
This study examines the international activist movement known as Sleeping Giants, a social-media “campaign to make bigotry and sexism less profitable” (Sleeping Giants, n.d.). The campaign originated in the US with an anonymous Twitter account th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ddd1dcf6693432585220065f4b4d3cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
[pt] O presente trabalho pretende analisar como a desinformação é monetizada no ambiente virtual e compreender aspectos regulatórios estruturais e concretos para reduzir os efeitos nocivos desta prática. Assim, será demostrado o conceito de des
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.