Zobrazeno 1 - 10
of 562
pro vyhledávání: '"Program theory"'
Autor:
Mette Rubæk, Marie Broholm-Jørgensen, Susan Andersen, Pernille Ravn Jakobsen, Mette Juel Rothmann, Bente Langdahl, Mette Friberg Hitz, Teresa Holmberg
Publikováno v:
BMC Geriatrics, Vol 24, Iss 1, Pp 1-18 (2024)
Abstract Background Osteoporosis patient education is offered in many countries worldwide. When evaluating complex interventions like these, it is important to understand how and why the intervention leads to effects. This study aimed to develop a pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6685fe743254e3db4e5bb547330e609
Autor:
Maarten Debets, Iris Jansen, Kiki Lombarts, Wietske Kuijer-Siebelink, Karen Kruijthof, Yvonne Steinert, Joost Daams, Milou Silkens
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 23, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract Background Hospitals invest in Leadership Development Programs (LDPs) for physicians, assuming they benefit the organization’s performance. Researchers have listed the advantages of LDPs, but knowledge of how and why organization-level out
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1b394f6591348c3961438a573f42d32
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionThe knowledge complexity and varied delivery formats in pharmacology education can leave students unprepared in essential pharmacotherapy skills. This significantly influences their ways of thinking and working in clinical environments, r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b476ada8e28044d1b36bf3578f1cd629
Autor:
Junqiang Zhao, Janet Jull, Jeanette Finderup, Maureen Smith, Simone Maria Kienlin, Anne Christin Rahn, Sandra Dunn, Yumi Aoki, Leanne Brown, Gillian Harvey, Dawn Stacey
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 22, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
Abstract Background Decision coaching is non-directive support delivered by a trained healthcare provider to help people prepare to actively participate in making healthcare decisions. This study aimed to understand how and under what circumstances d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66ac200523c1405bb5bb3da457f9b7ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 11 (2023)
BackgroundThe objective of this scoping review was to map how child health service interventions develop, utilise, and refine theories of change. A Theory of Change (ToC) is a tool for designing, implementing, and evaluating interventions that is bei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c257d97c90647d5976217934eb30d99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 10 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18d7173cdc034f6e8b2404175a255d4a
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Nature-based play and learning provision is becoming increasingly popular across the early learning and childcare (ELC) sector in Scotland. However, there remains a lack of understanding of how the program is expected to function. This has implicatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27d66526142846e7a10b60bc8b47eefe