Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Program for International Student Assessment [PISA]"'
This dissertation covers topics related to education in Indonesia. Each chapter puts forward empirical evidence relevant to policies. The first essay attempts to capture learning progress from Indonesia’s PISA results from 2012 to 2018. The essay s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4612::4c2ddb6412db222c54cddbc0ff01d4b6
https://research.vu.nl/en/publications/10eaf786-6a5d-410a-96ce-00a19a632e5c
https://research.vu.nl/en/publications/10eaf786-6a5d-410a-96ce-00a19a632e5c
Publikováno v:
Kusumawardhani, P N 2023, ' Learning Trends and Supply-side Education Policies in Indonesia ', PhD, Vrije Universiteit Amsterdam, s.l. . https://doi.org/10.5463/thesis.126
This dissertation covers topics related to education in Indonesia. Each chapter puts forward empirical evidence relevant to policies. The first essay attempts to capture learning progress from Indonesia’s PISA results from 2012 to 2018. The essay s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3fd490f24f5b2b62aa6a62d5624c0629
https://research.vu.nl/en/publications/10eaf786-6a5d-410a-96ce-00a19a632e5c
https://research.vu.nl/en/publications/10eaf786-6a5d-410a-96ce-00a19a632e5c
Autor:
İşbildi, Aylin
Bu çalışmada ulaşılmak istenen amaç, uluslararası ölçekte uygulanmakta olan Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı’nın (PISA) 2018 yılı uygulamasında elde edilen veriler doğrultusunda öğrencilerin matematik okuryazarlığ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3044::fdefb5b27ea45c78b01e277edcef5b81
http://dspace.trakya.edu.tr/xmlui/handle/trakya/8298
http://dspace.trakya.edu.tr/xmlui/handle/trakya/8298
Autor:
Reigota, Marcos
Publikováno v:
Revue internationale d'éducation de Sèvres.
Les résultats obtenus par les étudiants brésiliens dans les évaluations PISA (programme international pour le suivi des acquis des élèves) en 2000, 2003 et 2006 étaient très négatifs et ont provoqué dans les médias les réactions et commen
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2003 Sep 01. 12(3), 325-332.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40188774
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 5, Iss 3, p 28 (2017)
Complex problem solving (CPS) has emerged over the past several decades as an important construct in education and in the workforce. We examine the relationship between CPS and general fluid ability (Gf) both conceptually and empirically. A review of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a94c9f70b69b4d6395c9ae946006e1d4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.