Zobrazeno 1 - 10
of 869
pro vyhledávání: '"Professor training"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boude, Oscar R.
Publikováno v:
Formación Universitaria; abr2021, Vol. 14 Issue 2, p181-188, 8p
Autor:
Theodoto Ressa
Publikováno v:
International Journal of Educational Methodology. 9:183-196
I use the disability studies framework and autoethnography method in this qualitative research to examine my lived experiences in education and their impact on the disability community. The qualitative research method focuses on obtaining data throug
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 12, p 818 (2021)
The subject matter has been based on three systematizations of experiences in teacher training through remote teaching, during the COVID-19 pandemic of 2020–2021. They were developed in IES in Brazil, Ecuador, and Peru. The objective has been to sh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae8b5c3324be4e92bdfa6fc74d4bfe55
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 11, p 684 (2021)
During the confinement and post-confinement period, the continuous training centers at different Catalan universities adapted the lifelong learning of professors. The present study analyzes the education of lecturers from Catalan universities before
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2807e3b4a3a94e79a08cc44c2991f529
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.