Zobrazeno 1 - 10
of 1 808
pro vyhledávání: '"Professional qualification"'
Autor:
O. Voloshyna
Publikováno v:
Наукові студії із соціальної та політичної психології, Vol 30, Iss 1, Pp 6-15 (2024)
As the war in Ukraine poses a significant threat to national mental health, professional psychological support has become more crucial than ever for Ukrainians. The need to regulate the profession and establish a safe environment for consumers of psy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5cbceed6fa420ebf3fb086966001f2
Autor:
Xu, Fang, author, Lu, Wenjie, author
Publikováno v:
The Emerald Handbook of Research Management and Administration Around the World
Publikováno v:
Hatlevik, Jakhelln, Jorde: Transforming teacher education through innovation. In: Hatlevik, Jakhelln, Jorde. Transforming University-based Teacher Education through Innovation A Norwegian Response to Research Literacy, Integration and Technology, 2024. Routledge
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10037/34927
Problem Issues and Models of Professional Qualifications Assignment by Higher Education Institutions
Autor:
Тетяна Семигіна, Юрій Рашкевич
Publikováno v:
Університети і лідерство, Vol 15, Pp 5-16 (2023)
The domestic practice of assigning professional qualifications, in particular, by higher education institutions (HEIs), varies and indicates inadequate institutional normalisation of this issue. The objective of our research is to characterise the re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b163e3b4e50845989dc67ab2edebe1d5
Autor:
Banov, Hristo
Publikováno v:
Общество и право / Society and law. (4):21-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1125208
Autor:
Koleva, Nedelina
Publikováno v:
Педагогически форум / Pedagogical Forum. (1):9-15
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1110587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prekodravac, Milena
Publikováno v:
Kultur und soziale Praxis, 376
Eine migrationsbedingte erneute Bildungsteilnahme ist in hohem Maße widersprüchlich: Das Unvermögen auf institutioneller Seite, im Ausland erworbene Kompetenznachweise in inländische zu übersetzen, zwingt Migrant*innen, trotz Fachkräftemangel u
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/81414
Autor:
Paev, Kostadin
Publikováno v:
История / History. 30(5):530-537
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1068804
Autor:
Nazarska, Georgeta
Publikováno v:
Професионално образование / Vocational Education. 24(4):359-368
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1062613