Zobrazeno 1 - 10
of 1 851
pro vyhledávání: '"Professional psychology"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Among primary and secondary school teachers in China, 70% of teachers believe that they are facing greater occupational pressure. 63.8% of teachers clearly stated that occupational pressure has caused a great or great impact on themselves. And this h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43a6f5cd11214880a5611db06c7b52cc
Autor:
Kylie Rice, Nicola S. Schutte, Suzanne M. Cosh, Adam J. Rock, Stephanie E. Banner, Jade Sheen
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Competency-based professional psychology training is now common practice in many countries. An implication of competency-based training is the need to assess practitioner competence across multiple domains of practice; however, standardized measures
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e82a94c541f541db82ece3f20340e27e
Publikováno v:
Professional Psychology: Research & Practice. Oct2018, Vol. 49 Issue 5/6, p327-331. 5p.
Publikováno v:
Professional Psychology: Research & Practice. Oct2018, Vol. 49 Issue 5/6, p321-326. 6p.
Publikováno v:
Professional Psychology: Research & Practice. Oct2018, Vol. 49 Issue 5/6, p314-320. 7p.
Publikováno v:
Professional Psychology: Research & Practice. Oct2018, Vol. 49 Issue 5/6, p355-363. 9p.
Autor:
Campbell, Linda F.1 lcampbel@uga.edu, Worrell, Frank C.2, Dailey, Andrew T.3, Brown, Ronald T.4
Publikováno v:
Professional Psychology: Research & Practice. Oct2018, Vol. 49 Issue 5/6, p299-305. 7p.