Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Professional narratives"'
Publikováno v:
Journal of Organizational Ethnography, 2024, Vol. 13, Issue 2, pp. 196-215.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOE-05-2023-0027
Autor:
Margarita Campillo Díaz, Amalia Ayala de la Peña, José Santiago Álvarez Muñoz, Ma Ángeles Hernández Prados
Publikováno v:
Frontiers in Sociology, Vol 9 (2024)
IntroductionLabor consolidation is not a sufficient criterion to abandon the need for the qualification and requalification of professionals, especially in the field of education, which must respond to the uncertainties of society in the light of tre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a4fbe2433554eaeb30d77ec3b15dbd1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Alfredo Moreira
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Revista Eletrônica de Educação, Vol 9, Iss 3, Pp 48-63 (2015)
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Revista Eletrônica de Educação, Vol 9, Iss 3, Pp 48-63 (2015)
Este texto tem como objetivo discutir o lugar das narrativas profissionais, de natureza autobiográfica, produzidas por professores em contexto de formação pós-graduada em supervisão pedagógica. Começando pela discussão do conceito de qualidad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::525dd28156109864cab12cda8b673648
https://hdl.handle.net/1822/40305
https://hdl.handle.net/1822/40305
Autor:
Beaujouan, Joffrey
Cette recherche a pour principal objectif de mieux comprendre la contribution des récits professionnels (apports et limites) à l’apprentissage d’un métier. Elle fait suite à une mise en place récente, au sein d’une formation universitaire
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2011BOR21836/document
Autor:
Beaujouan, Joffrey
Publikováno v:
Psychologie. Université Victor Segalen-Bordeaux II, 2011. Français. ⟨NNT : ⟩
Psychologie. Université Victor Segalen-Bordeaux II, 2011. Français
Psychologie. Université Victor Segalen-Bordeaux II, 2011. Français
This research aims at understanding the contribution of professional narrative accounts in preparing future ergonomists for their profession. It follows the recent introduction of a training program piloted by teachers in a university training center
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::aead3018fb313ccc98a593694a2e2491
https://theses.hal.science/tel-00777722/document
https://theses.hal.science/tel-00777722/document