Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Professional identity of teachers"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis study explores the discourse about health promotion and the role of the teacher in Swedish upper secondary schools. The material consists of student health plans from schools and local authorities that were analysed using discourse analy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54f3613f99524a09abe84cd15a66f1bb
Publikováno v:
Measuring Business Excellence, 2020, Vol. 25, Issue 1, pp. 106-118.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MBE-02-2020-0033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KAVRAYICI, Ceyhun
Publikováno v:
Volume: 20, Issue: 89 93-110
Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Problem Durumu: Kimlik kavramı Ben kimim? Gelecekte ne olacağım? gibi soruların yanıtları ekseninde şekillenmektedir. Alanyazında kimlik kavramının kişisel hikayelerle oluşan çok yönlü bir kavram olduğu ifade edilmektedir. Bununla bir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::cadf5981ca4f3aebaab060939d612a93
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/57497/815852
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/57497/815852
Autor:
Dario Fiorentini, Leticia Losano
Publikováno v:
Educação em Revista, Vol 34, Iss 0 (2018)
Educação em Revista, Volume: 34, Article number: e190193, Published: 19 JUL 2018
Educação em Revista, Volume: 34, Article number: e190193, Published: 19 JUL 2018
RESUMO: Na atualidade, os Mestrados Profissionais constituem uma importante possibilidade formativa para os professores. Este trabalho faz parte de uma pesquisa qualitativa em andamento, focalizada nesses espaços formativos, que visa estudar como os