Zobrazeno 1 - 10
of 2 358
pro vyhledávání: '"Professional identity of teachers"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nissim, Yonit1 (AUTHOR) eitans@telhai.ac.il, Simon, Eitan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Nov2023, Vol. 13 Issue 11, p878. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Li, Xinwei1 (AUTHOR) Lixinwei0417@126.com, Xiao, Weilong1 (AUTHOR) xwl743@163.com, Sun, Changkang1 (AUTHOR) sunchangkang@zjnu.edu.cn, Li, Weijian1 (AUTHOR) xlxh@zjnu.cn, Sun, Binghai1 (AUTHOR) jky18@zjnu.cn
Publikováno v:
Journal of Career Development. Oct2023, Vol. 50 Issue 5, p983-996. 14p.
Publikováno v:
Hatlevik, Ida Katrine Riksaasen Lejonberg, Eli . Promoting professional identity development. Teachers as mentors on campus. Transforming University-based Teacher Education through Innovation A Norwegian Response to Research Literacy, Integration and Technology. 2024, 185-195 Routledge
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/110720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Science, Mathematics and ICT Education, Vol 17, Iss 1, Pp 23-44 (2023)
This paper presents an approach to characterising the professional identity of technical vocational teachers based on psychosociological indicators. The indicators are based on the scientific literature and refer to the representation of colleagues a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de446142b19b42228a0a2095a5927f93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Strategies in Medical Sciences. 2023, Vol. 15 Issue 6, p536-545. 10p.