Zobrazeno 1 - 10
of 17 182
pro vyhledávání: '"Professional development of the teacher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Larisa M. Mitina
Publikováno v:
Теоретическая и экспериментальная психология, Vol 17, Iss 2, Pp 13-32 (2024)
Background. The current situation of society development is characterized by the emergence of new external stimuli as the challenges generating contradictions and barriers in the education system on the one hand, and on the other hand-expanding horiz
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35b770f21b504277b0792ce10d868e72
Autor:
Nur Kholifah, Muhammad Nurtanto, Farid Mutohhari, Hani Subakti, Muhammad Agphin Ramadhan, Nuur Wachid Abdul Majid
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study aims to explore teacher performance based on the roles of family sociology, managerial support and work conditions, as well as the involvement of teacher motivation and professional development among vocational teachers. Data were collecte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1227c61dd5fc42b7a717ead778365dfa
Autor:
Miyarti Miyarti, Iin Inawati, Maharani Nur Khafifah, Nur Henu, Retno Vinsi Damayanti, Shifak Aisyah
Publikováno v:
Celtic, Vol 11, Iss 1, Pp 73-88 (2024)
This study is aimed at investigating the program teachers' professional development (TPD) during their time as primary teachers and the reasons for their professional advancement. The method of the study can be categorized as case study research whic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3133775b6704750babaa67acf9f9cd6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pamela Fraser-Abder
This book explores global issues in the professional development of science teachers, and considers classroom applications of teacher training with a comparative lens. The twelve studies collected in this volume span five continents and vastly differ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.