Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"Professional Networking"'
Publikováno v:
Management Decision, 2022, Vol. 61, Issue 1, pp. 223-242.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-07-2021-0950
Autor:
Lea Baumann, Sonja Utz
Publikováno v:
Cyberpsychology: Journal of Psychosocial Research on Cyberpspace, Vol 15, Iss 1 (2023)
Professional networking has mostly been researched in offline contexts. With professional social networking sites (SNS), such as LinkedIn or the German platform XING, professional networking can be extended to online contexts. Therefore, this study e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7793bbf1ca5e45c4ae6a8b7b0223cfb8
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 30, Iss 12, Pp 32-47 (2022)
Currently, in the context of the transition to hybrid education, new network forms of communication and interaction of teachers, students as well as specialists are in demand in the framework of personnel training, research and professional activitie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c8120a728fb2436d8cb52403326f89e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Larouk, Omar, Garanovich, Marina. V.
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 17(02):182-192
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1028613
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulviyya Mikayilova, Elmina Kazimzade
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 2, Pp 125-145 (2016)
This paper builds off current research trends on teacher professional development in Eurasian countries, including the diversification of teacher training, opportunities for teacher professional networking, and developing collaborative community cult
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca00f445b31c463484707f304d153409
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christian Fieseler, Giulia Ranzini
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2015, Vol. 20, Issue 4, pp. 500-517.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-02-2015-0009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.