Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Prodromou, Theodosia"'
Autor:
Abrori, Fadhlan Muchlas, Prodromou, Theodosia, Alagic, Mara, Livits, Reka, Kasti, Houssam, Lavicza, Zsolt, Anđić, Branko
Publikováno v:
Journal of Graphic Novels & Comics; Aug2024, Vol. 15 Issue 4, p508-524, 17p
Autor:
Anđić, Branko, Maričić, Mirjana, Mumcu, Filiz, Prodromou, Theodosia, Leoste, Janika, Saimon, Musa, Lavicza, Zsolt
Publikováno v:
Smart Learning Environments; 3/21/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lavicza, Zsolt, Weinhandl, Robert, Prodromou, Theodosia, Anđić, Branko, Lieban, Diego, Hohenwarter, Markus, Fenyvesi, Kristof, Brownell, Christopher, Diego-Mantecón, Jose Manuel
In this paper, we offer three examples from our research projects on both technological and pedagogical innovations to illustrate the impact of rapid technology changes on research. Members of our research team both developed and used technology appl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3361::34a7d977f018b07563d97fed96e8586c
https://epub.jku.at/doi/10.3390/su14127237
https://epub.jku.at/doi/10.3390/su14127237
Publikováno v:
Journal of Information Technology Education: Research; 2023, Vol. 22, p481-496, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lavicza, Zsolt, Diego-Mantecon, Jose-Manuel, Prodromou, Theodosia, Blanco, Teresa F., Ortiz-Laso, Zaira
Official documents in several educational systems reflect the importance of integrating Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics (STEAM) and consider project-based learning (PBL) as a way of integrating such disciplines in the classroo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3361::979a49039e73c9985e1811c66a917d1c
https://epub.jku.at/doi/10.1007/s11858-021-01303-9
https://epub.jku.at/doi/10.1007/s11858-021-01303-9