Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Prodromou, Luke"'
Autor:
Prodromou, Luke
Much has been claimed recently for the role of idiomaticity in L1 acquisition and fluency and many of these insights have been applied, in my view, uncritically in many cases, to the context of L2 use. Until recently, very little attempt was made to
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.514760
Autor:
Prodromou, Luke
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2007 Jun 01. 41(2), 409-413.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40264364
Autor:
Santaridou, Vasiliki, Prodromou, Luke
Publikováno v:
TLC Journal. Sep2018, Vol. 2 Issue 3, p42-54. 13p.
Autor:
Prodromou, Luke
Publikováno v:
Oxfordian; Oct2019, Vol. 21, p13-33, 21p
Autor:
Prodromou, Luke
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2009 Mar 01. 43(1), 153-159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27784994
Autor:
Prodromou, Luke
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
instname
What model of English should we teach? In this paper, I take up the challenge to teachers posed by recent corpus linguists, according to which we now know what real spoken and written English looks like, so what excuse is there for not teaching real
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::29a745754a9d2b4d0f75477be1ef8142
https://idus.us.es/handle/11441/21940
https://idus.us.es/handle/11441/21940
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.