Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Proctor, Briley"'
Autor:
Proctor, Briley E.
Publikováno v:
International Journal of Sociology and Social Policy, 2001, Vol. 21, Issue 3, pp. 38-59.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/01443330110789349
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics January 2000 136(1):96-102
Publikováno v:
Journal of College Admission. Spring2005, Issue 187, p8-13. 6p. 4 Black and White Photographs.
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Jan2005, Vol. 42 Issue 1, p1-12. 12p. 1 Chart, 1 Graph.
Autor:
Proctor, Briley E., Steadman, Tara
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Mar2003, Vol. 40 Issue 2, p237. 7p. 2 Charts.
Thesis (Ph. D.)--Florida State University, 2006.
Advisor: Briley E. Proctor, Florida State University, College of Education, Dept. of Educational Psychology and Learning Systems. Title and description from dissertation home page (viewed July 28,
Advisor: Briley E. Proctor, Florida State University, College of Education, Dept. of Educational Psychology and Learning Systems. Title and description from dissertation home page (viewed July 28,
Externí odkaz:
http://etd.lib.fsu.edu/theses/available/etd-04102006-114229
Thesis (M. S.)--Florida State University, 2005.
Advisor: Dr. Briley Proctor, Florida State University, College of Education, Dept. of Educational Psychology and Learning Systems. Title and description from dissertation home page (viewed June 17,
Advisor: Dr. Briley Proctor, Florida State University, College of Education, Dept. of Educational Psychology and Learning Systems. Title and description from dissertation home page (viewed June 17,
Externí odkaz:
http://etd.lib.fsu.edu/theses/available/etd-04122005-204842
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.