Zobrazeno 1 - 10
of 358
pro vyhledávání: '"Process writing"'
Autor:
Mark Feng Teng
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 7, Iss , Pp 100270- (2024)
The present research was to bridge a research gap in comprehensively understanding students’ perceptions and experiences in utilizing ChatGPT for their writing process in English as a foreign language (EFL) context. The participants were 45 EFL lea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3d47c63c7ab543ea81f6ae62eace5a6d
Autor:
Liisa-Maria Komissarov, Helena Lemendik, Eleriin Miilman, Nele Novek, Betti Marie Peterson, Reena Roos, Marri-Mariska Tammepõld
Publikováno v:
Eesti Rakenduslingvistika Ühingu Aastaraamat, Vol 20, Pp 63-82 (2024)
Tänapäeva hariduses on kirjutamisel keskne roll ja seetõttu on oluline ka see, kuidas kirjutamist toetatakse ja juhendatakse. Artiklis anname ülevaate Eesti gümnaasiumide ja ülikoolide uurimis- ning lõputööde juhenditest. Kogusime uurimiseks
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4bb75fa6e61a4d3a8219f0af98e729ad
Autor:
Kati Käpp, Ilona Tragel
Publikováno v:
Eesti Rakenduslingvistika Ühingu Aastaraamat, Vol 20, Pp 83-97 (2024)
Selleks et kirjutamise õpetamist koolis efektiivsemaks ja loomulikumaks muuta, tuleks seni tavapärase tulemusele orienteeritud õppe asemel rakendada protsessikesket lähenemist. See tähendab, et kirjutamist käsitletakse teadlikult mitmest erinev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd672354e04a45bebf36ff858f3d787b
Autor:
Riina Reinsalu
Publikováno v:
Eesti Rakenduslingvistika Ühingu Aastaraamat, Vol 20, Pp 221-237 (2024)
In the past ten years, in the context of higher education Wikipedia has started to be seen as a friend, not a foe. Hence a number of courses involve a variety of Wikipedia-based tasks. The aim of the present article is to assess the suitability of Wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/432e703eea804def9d08f943ffa60ca8
Autor:
Xia Zhang, Richard Badger
Publikováno v:
Journal of Applied Linguistics and Literature, Vol 9, Iss 2 (2024)
A major challenge for second language learners on academic programmes is how they develop their writing abilities. This study uses the framework of process writing (Flower & Hayes, 1981; Hayes, 2012) and an autoethnographic research design data const
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fae316362d584170a7c20d891174e443
Autor:
Md. Nurullah Patwary
Publikováno v:
Crossings, Vol 14 (2023)
English language teachers and practitioners always look for effective methods to understand the strengths and weaknesses of students’ writing. One of the effective methods is collecting the comments of students through the process of peer feedback,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1994964ccdf04a848aa7737621f23ea9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wegener, Charlotte, author
Publikováno v:
Doing Process Research in Organizations : Noticing Differently, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192849632.003.0004
Publikováno v:
Journal of Social Sciences, Vol IV, Iss 4, Pp 51-62 (2021)
This study was conducted to determine the impact of using process approach in writing narrative composition for Senior High School students who were taking Reading and Writing subject. It focused on determining students’ progress in writing narrati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4b9a30ab307410a958721607bfd7e81
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.