Zobrazeno 1 - 10
of 4 743
pro vyhledávání: '"Process of qualification"'
Autor:
Lafferty, Neal V., Grunes, Harsha, Lin, Tsung-Wei, Lin, Hung-Yu, Chiang, Meng-Shiun, Huang, Jung-Kuan, Sweis, Jason, Hurat, Philippe, Hsu, Chung-Chen, Wu, Chun-Sheng, Huang, Chao-Yi, Lai, Ya-Chieh
Publikováno v:
Proceedings of SPIE; April 2024, Vol. 12954 Issue: 1 p129541B-129541B-6, 1165876p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Goryca, Tomasz
Publikováno v:
Kultura Bezpieczeństwa. Nauka-Praktyka-Refleksje / Security Culture. Science-Practice-Review. (35):37-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=855577
Autor:
Bonnami, Alain1 abonnami@irtsidf9293.eu
Publikováno v:
Social Work Education. Feb2019, Vol. 38 Issue 1, p129-141. 13p.
Publikováno v:
Principles and Practices of Lyophilization in Product Development and Manufacturing ISBN: 9783031126338
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8b17c3c030a660cd6eafb2bb6de9e27b
https://doi.org/10.1007/978-3-031-12634-5_28
https://doi.org/10.1007/978-3-031-12634-5_28
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baseman, Harold S., Gorsky, Igor
Publikováno v:
In Principles of Parenteral Solution Validation 2020:177-207
Autor:
N. Kravchuk
Publikováno v:
ТHE SOURCES OF PEDAGOGICAL SKILLS. :120-131
The paper presents a theoretical justification of the technology of competence formation in the field of protection and enforcement of intellectual property rights of teachers of general secondary education in the process of professional development.