Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Procedural content generation (PCG)"'
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 20, p 9416 (2024)
This document presents a study of the board game Micro Robots and the development of a pipeline for the generation and validation of new boards of variable sizes. The implementation was carried out in the C# language, using graph theory and a depth-f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9b189c838fb4db4b09db9ecec239a3c
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 43093-43111 (2022)
In this paper we present a technique for procedurally generating 3D maps using a set of premade meshes which snap together based on designer-specified visual constraints. The proposed approach avoids size and layout limitations, offering the designer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b24a0b7ed2843408086a502763c5e22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 14, p 8070 (2023)
This article presents the Biome Generation Tool (BGT), a mixed-initiative procedural content generator plugin for the Unity3D game engine that uses an Evolutionary Algorithm (EA) for the creation of biomes in videogames. A double-blind evaluation was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/612c5513f0c04b44852342a37e071bf7
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science, Vol 4 (2022)
Procedural content generation (PCG) has been applied since several decades to fulfill various game-related design needs. Besides bio-inspired methods, living (non-human) organisms were used in computer games for various purposes, such as behavior gen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59ad3568972e4fbe82cc3bf35d420968
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.