Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Probyn, Megan E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis Peter G, Cole Timothy J, Crossley Kelly, Zahra Valerie A, Probyn Megan E, Wallace Megan J, Morley Colin J, Hooper Stuart B
Publikováno v:
Respiratory Research, Vol 10, Iss 1, p 19 (2009)
Abstract Background Bronchopulmonary dysplasia (BPD) is closely associated with ventilator-induced lung injury (VILI) in very preterm infants. The greatest risk of VILI may be in the immediate period after birth, when the lungs are surfactant deficie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79cf88396f2c4f5595914502b809bdfe
Autor:
Nguyen, Vivian B.1, Probyn, Megan E.2, Campbell, Fiona2, Yin, Kom V.1, Samuel, Chrishan S.3, Zimanyi, Monika A.1, Bertram, John F.1, Black, Mary Jane1, Moritz, Karen M.2
Publikováno v:
Physiological Reports. Jul2014, Vol. 2 Issue 7, pn/a-N.PAG. 13p.
Autor:
Probyn, Megan E.1, Parsonson, Kylie R.1, Gårdebjer, Emelie M.1, Ward, Leigh C.2, Wlodek, Mary E.3, Anderson, Stephen T.1, Moritz, Karen M.1 k.moritz@uq.edu.au
Publikováno v:
PLoS ONE. Mar2013, Vol. 8 Issue 3, p1-11. 11p.
Autor:
Wallace, Megan J.1 megan.wallace@med.monash.edu.au, Probyn, Megan E.1 m.probyn@uq.edu.au, Zahra, Valerie A.1 valerie.zahra@med.monash.edu.au, Crossley, Kelly1 kelly.crossley@med.monash.edu.au, Cole, Timothy J.2 tim.cole@med.monash.edu.au, Davis, Peter G.3 pgd@unimelb.edu.au, Morley, Colin J.3 colin@morleys.net, Hooper, Stuart B.1 stuart.hooper@med.monash.edu.au
Publikováno v:
Respiratory Research. 2009, Vol. 10, p1-15. 15p. 2 Color Photographs, 1 Chart, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.