Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Problem-solving tasks"'
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 8, Iss 11, p 105 (2024)
In recent years, the integration of technology into education has significantly transformed teaching methods, especially in science education. Tools like PhET simulations have proven highly effective in enhancing student engagement and comprehension.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c04a1a7d54a49f982b2d037f0005c5a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 41, Iss 4, Pp 1-10 (2021)
Education stakeholders and researchers in South Africa have emphasised the need to enhance teachers’ creativity through problem-solving tasks. Teachers’ creativity entails using new ideas of creative devices to solve problems, implement solutions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fa2fdaf6f7643f4a41fb525fa70d110
Autor:
Herasymenko, Liudmyla, Muravska, Svitlana, Lomakina, Maryna, Martynenko, Nadiia, Mazurenko, Iuliia
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. XIII(2):498-515
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=975951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Víšková, Linda
The cognitive abilities of "reptiles" have long been a neglected topic compared to research on cognition in two other groups of tetrapods - mammals and birds. Recently, however, studies testing selected aspects of various cognitive abilities in "rept
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::1046161c5d285535f251c49b39ec12fd
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-528113
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-528113