Zobrazeno 1 - 10
of 680
pro vyhledávání: '"Problem-solving approach to teaching"'
Autor:
Hillmer, Steven C.
Publikováno v:
The American Statistician, 1996 Aug 01. 50(3), 249-256.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2684667
Autor:
Libeskind, Shlomo
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 1977 Aug 01. 8(2), 167-179.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3482102
Autor:
Sernau, Scott
Publikováno v:
Teaching Sociology, 1995 Oct 01. 23(4), 364-373.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1319165
Autor:
Francisco Savall Alemany, Josep Lluís Domènech Blanco, Joaquín Martínez Torregrosa, Alexandra Rey Cubero, Sergio Rosa Cintas
Publikováno v:
Modelling in Science Education and Learning, Vol 10, Iss 1, Pp 199-220 (2017)
The effectiveness of the problem based teaching on the science learning has been highlighted by the didactic research. This teaching model is characterized by organizing the units around problems and by proposing a research plan to find a solution wh
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/501bca91658345a097975a0c416e5846
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Social Sciences & Technology (RESSAT); 2024, Vol. 9 Issue 1, p31-46, 16p
Publikováno v:
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Vol 12, Iss 4, Pp 13-17 (2014)
Creativity is an integral part in the careers of every professional, including artists, actors, as well as businessmen and engineers. Engineers, the focus of this effort, are traditionally considered to be systematic thinkers and implementers of cons
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abd24961907a4d5eadec5833e539068c
Autor:
DAĞSEVEN EMECEN, Deniz1 (AUTHOR) denizde@maltepe.edu.tr
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. Summer2011, Vol. 11 Issue 3, p1414-1420. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KEREKES, VERA
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 1990 Sep 01. 83(6), 432-435.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27966757