Zobrazeno 1 - 10
of 8 939
pro vyhledávání: '"Problem-Focused Coping Strategies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. N. Gruber, S. Martic Biocina
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S568-S569 (2024)
Introduction Previous research has shown that: - problem focused coping strategies aim to change the reaction to the stressful situations - self-compassion may reduce anxiety and depression. It is associated with happiness, it increases with age, it
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58aab5c236d649c88475c3abc014d6ef
Autor:
Öztürk, Özlem, Maçkalı, Zeynep
Publikováno v:
Klinik Psikoloji Dergisi / Journal of Clinical Psychology Research. 6(1):94-107
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Community Health Research, Vol 7, Iss 3, Pp 192-199 (2018)
Introduction: Abnormalities and genetic disorders in the fetus are one of the most important traumatic events for mothers, which can cause discomfort and stress. This study aimed to determine the effectiveness of training based on problem-focused cop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e74263d482e34bc4ad4644648e2d4dbb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shankland, Rebecca, França, Lionel Riou, Genolini, Christophe M., Guelfi, Julien-Daniel, Ionescu, Serban
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2009 Dec 01. 24(4), 499-512.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23421667